Nejlepší možnost k zasazení stromu jsi měl před dvaceti lety. Druhou nejlepší máš teď.
Vyhledávání
Kategorie
Nejprodávanější
Novinkovač
Zadejte svou adresu pro odebírání informací o novinkách a slevách.
Kategorie: Úvodní stránka

Category managemet

Kód produktu: CM
Cena s DPH:178,- Kč
Cena bez DPH:156,14 Kč
Nejprodávanější
Akční nabídka
Novinka
Původní cena:196,- Kč
Ušetříte: 9.2% / 18,- Kč
Značka: Ford
Dostupnost: Skladem k okamžitému odběru
Množství: ks

Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové přístupy a aplikovány efektivní komplexní metody, které jsou schopny reagovat na měnící se požadavky a nastupující trendy. 

Jedna z oblastí zdokonalování firemních postupů je v oblasti logistického řetězce produktu od výrobce k zákazníkovi, kde se uplatňují progresivní metody vedoucí k optimalizaci jednotlivých prvků tohoto procesu – v retailových je to především Category Management, kterým se tato publikace Marie Heskové zabývá.

Tato metoda je současně uvedena do souvislosti následně používanými postupy a jejich marketingovými aplikacemi: ECR (Efficent Consumer Response), EDI (Electronic Data Interchange), RFID (RadioFrequencyIdentification), CRM (Customer Relationship Management), CPFR (Collaborative Planning Forecasting and Replenishment), Balanced Scorecard (strategický systém měření výkonnosti podniku) a Brand Management (řízení značek).

Součástí publikace jsou i případové studie z českého prostředí, na kterých jsou ukázány praktické postupy a problémy. 

Přihlášení
Košík
Produkty v košíku: 0

Celkem: 0,- Kč
(0,- Kč bez DPH)
Objednat
Měny
Doporučujeme
Počítadlo
Online: 2
Dnes: 126
Včera: 257
Celkem: 30718
NahoruTisknout